Гарантія на товар
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон di-electric.com.ua.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або керівництвом по його експлуатації).
Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон Про захист прав споживача".
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що:
- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку Сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що Умови експлуатації не порушені.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціонований розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в автомобільній мережі або неправильним підключенням до проводки автомобіля;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Будемо раді бачити Вас за адресою: м.Київ, вул. Ізюмська, 5, 4 пов. оф. 5
Контакти: +380 (67) 314 33 84
Email: welcome@di-electric.com.ua